tisdag 15 mars 2011

Hemma hos syskonen Edvard och Agnes talar man inte om saken, men allt ställs på sin spets när deras döda syster anklagas för att ha förvandlats till en vampyr. De måste rentvå henne och beger sig till kyrkogården. Där dyker den svartklädda Mina upp, som omgående fångar Edwards hjärta. Hon bjuder in syskonen till en fest, där gästerna ser ovanligt bleka ut.Edvard tror att de är vampyrer men det tror inte Angnes. Edvard letar efter mina men efter en stund hittar Edvard Mina. Mina ser också ovanligt blekt ut. Edvards och angnes mamma har det jätte jobbigt för att Edvard och angnes pappa är död. Det var ganska roligt på festen men alla hade masker på sej. Mina sa åt dem att gå innan midnatt farför det, frågade Edvard. Mina sa ingen tid att förlora.
del 1. Jag valde den här boken för att den såg senande ut.

förfataren heter Catharina Anderson.

av Habanursnurs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar