onsdag 10 maj 2017

Hjärta Av Damm

Titel: Hjärta Av Damm
Författare: Ingelin Angerborn

 Jag valde att läsa denna bok för att: Den verkade spännade och läskig som jag gillar!
Bildresultat för hjärta av dammDetta står på baksidan: - Vad är det? viskade Shirin. - Där! sa jag. Jag fick inte fram något mer,utan lyfte bara handen och pekade darrande på en lång, mörk skepnad i dunklet utanför damtoaleten. Jag kunde inte avgöra vad det var, men det var något som inte brukade vara där. Något med flera armar...
Bella går en teater kurs på Gamla Ekmanska Teatern på höstlovet. Ryktet säger att det spökar där, men det är såklart en skrock. Eller...? Vem är det som bankar på dörren till salongen? Varför lyser det uppe på vinden dit de inte får gå? Och vem är det egentligen Bella ser på plats 99?

Det som var bra med boken var att: DEN var spännade och läskig som vill ha en bok.
Det som var dåligt med denna bok var att: Den var lite långtråkig, och man kunde typ inte leva sig in i den.

Jag ger denna bok: 6 hjärtan av 10 hjärtan.

Boktipsare: Angelina Celik 4B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar