onsdag 17 maj 2017

vem var hettie daynes?





Vem var Hettie daynes?


Titel: Vem var hettie dayne.

Författare: Robert swindells 

Jag valde denna boken för att: Jag tyckte den såg spännande ut och jag gillar lite läskiga böcker.

Boken handlar om:  Två syskon en som heter Harry och en som heter Bethan Harry berättade för bethan att han och hans kompisar hade gått till en sjö och märkt att det var lite konstiga saker som hände och tillslut märkte dom att det kanske inte var något konstigt ljud det kanske var ...... Resten får ni läsa själva \



Det som var bra med denna bok var: Jag tyckte att den var bra för ´ att den hade spänning och det var ganska lätt att förstå.




Det som var dåligt med denna bok var:  Det var inte så mycket dåligt med denna bok.


Denna bok passar år: 3-5:an 




Jag ger denna boken 4/5 stjärnor ...


Vem var hettie daynes?'

Boktipsare: Amelia Guldhed 4b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar