tisdag 16 maj 2017

Kortets hemlighet


Tittel-Boken heter kortens hemlighet.

Författare- Hon som skrivit boken heter Ewa Christina Johansson.

Boken handlar om- Den handlar om Ella, Ellas familj hyr ett torp på landet. Torpet är stort. 
De dröjer inte läge för en de börjar hända konstiga och oförklarliga saker. Hon hittar spelkort och får mycket information av en kille som jobbar vid kyrkan han heter Dani. De har hänt mord vid kyrkan hon undrar om de underliga sakerna har med de att göra. För de hände ett mord för läge sedan. Ella går i  dimman och helt plötsligt ser hon kyrkan och försöker ta sig framåt sten muren och så ser hon...

Ni får läsa de andra böckerna i "serien" tex nyckelns hemlighet,tavlans hemlighet, sländans hemlighet, korpens hemlighet, spegelns hemlighet  och spindelns hemlighet.

De som var bra med boken var: Jag gillar spännande saker och jag tyckte den var spännande.
Jag har läst all i serien förutom sländans hemlighet och spindelns hemlighet.

De som var dåligt med boken var: Faktiskt inget jag älskar denna "serien" och kommer läsa de andra böckerna.

Jag ger 5 kort av 5 kort...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar